Εξεταστική με... απώλειες!!

  Η εξεταστική που μόλις ολοκληρώθηκε ήταν για μας έκπληξη, δυσάρεστη έκπληξη. Δεν ήταν η πίεση ή η αποτυχία τα αίτιά της αλλά η συμπεριφορά του καθηγητικού μπλοκ απέναντι στους εξεταζόμενους φοιτητές. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης μιας σειράς μαθημάτων είδαμε μία πρωτοφανή “επίθεση” και την καθηγητική αυθαιρεσία σε όλο της το μεγαλείο!

Για να γίνει πιο σαφές μπορούμε να δώσουμε μερικά παραδείγματα:

• Στην εξέταση του μαθήματος “Μαθηματικά ΙΙΙ” καταγραφόταν στο γραπτό η ώρα που πήγαινες τουαλέτα.
• Στην εξέταση του μαθήματος “Τεχνική Μηχανική” παραλίγο να απαγορευτεί σε φοιτητή να γράψει πριν καν μοιραστούν τα θέματα με την υποψία της αντιγραφής (ευτυχώς η αντίδραση ορισμένων φοιτητών επέτρεψε κάτι τέτοιο).
• Στην εξέταση του μαθήματος “Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική” καθηγητής απείλησε τους εξεταζόμενους με απομάκρυνση από το Ε.Μ.Π. σε περίπτωση αντιγραφής.
• Στα μαθήματα “Φυσικοχημεία ΙΙ” και “Ανάλυση Συστημάτων Χημικής Μηχανικής” καθηγητές μείωσαν εξεταζόμενους μπροστά σε όλους τους συμφοιτητές τους προεξοφλώντας την αποτυχία τους στην εξέταση.
    Τα παραπάνω παραδείγματα αλλά και πλήθος άλλων που βιώνει ο καθένας από εμάς καθημερινά κάθε άλλο παρά κολακευτικά είναι. Δείχνουν ,μάλιστα, πως το καθηγητικό μπλοκ χάνει, καιρό με τον καιρό, όλο και περισσότερο το σεβασμό στα πρόσωπά μας και συντάσσεται σε ένα μέτωπο απέναντί μας. Γιατί πως σε σέβεται κάποιος που σε ταπεινώνει μπροστά στους συμφοιτητές σου με ποικίλους τρόπους, που σε απειλεί, που δεν πιστεύει σε εσένα;
    Είναι λυπηρό το γεγονός πως η αντίδραση σε όλα αυτά ήταν σχεδόν μηδενική. Ως επί το πλείστον αποδεχτήκαμε τέτοιες συμπεριφορές αδιαμαρτύρητα ή με βουβή δυσαρέσκεια. Αυτή όμως η αποδοχή και η έξη σε τέτοιες καταστάσεις διαμορφώνει τελικά συνειδήσεις εφ'όρου ζωής. Πως θα σταθούμε αύριο απέναντι στον εργοδότη μας και θα υπερασπιστούμε ή θα διεκδικήσουμε δικαιώματα, όταν δεν μπορούμε να το κάνουμε απέναντι στους καθηγητές μας; Είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις κανείς δεν πρέπει να είναι μόνος του. Όταν η αντίδραση είναι μαζική μπορούμε να πετύχουμε τα πάντα. Επιπλέον κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μας συμπεριφέρεται κατ'αυτόν τον τρόπο. Κανείς δεν είναι ανώτερος από κανέναν!
   Δυστυχώς , όμως, τα “ευτράπελα” της εξεταστικής δε σταμάτησαν εκεί. Τα μαθήματα κατεύθυνσης “Επιστήμη και Τεχνολογία των Υλικών” και “Τρόφιμα” εξετάστηκαν χωρίς οι φοιτητές να έχουν πάρει τον εργαστηριακό οδηγό. Από την αρχή του προηγούμενου εξαμήνου προσπαθήσαμε να λύσουμε το συγκεκριμένο πρόβλημα . Με συνεχείς
παραστάσεις διαμαρτυρίας και καταθέτοντας πλήρη λίστα με τις ελλείψεις που υπήρχαν σε βιβλία ανά έτος αναλυτικά. Ο κοσμήτορας της σχολής διαβεβαίωνε πως τα βιβλία θα δίνονταν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Και που φτάσαμε; Να εξετάζονται μαθήματα χωρίς καν να έχουν διανεμηθεί οι οδηγοί! Και δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει.
   Φαίνεται πως καθηγητές και κοσμήτορας δεν καταλαβαίνουν απο λόγια. Φαίνεται πως θεωρούν ότι δεν αξίζουμε το σεβασμό, ότι οφείλουμε να ανεχόμαστε αδιαμαρτύρητα τις συμπεριφορές τους και την αδιαφορία τους για τις σπουδές μας.
   Ήρθε η ώρα όλα αυτά να σταματήσουν! Κανείς δεν πρέπει να είναι μόνος του απέναντι στην καθηγητική αυθαιρεσία. Και όσο αυτό περνά από το χέρι μας δε θα το επιτρέψουμε να συμβεί!
   Είναι αδιανόητο να διεξάγεται το εξάμηνο και οι φοιτητές να μην έχουν έχουν βιβλία πόσο μάλλον να εξετάζονται χωρίς να τα έχουν πάρει! Και αφού δεν παίρνουν από λόγια, θα περάσουμε στις πράξεις! Δεν θα επιτρέψουμε από εδώ και μπρος να γίνει εξέταση μαθήματος αν δεν έχουν διανεμηθεί τα βιβλία τουλάχιστον 3 εβδομάδες πριν από την εξέταση.

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΤΕΙ , ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!

Σύνοδο Πρυτάνεων 14/12/22, Νέα Ερυθραία

Προβολή ντοκιμαντέρ ΧΑΜΑΣ , Κάτω Πολυτεχνείο, τριήμερο 2022